پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ورکشاپ پیشرفته سفال پیرامون فرمول ها، رنگ بندی و جنس بدنه سفال در مرکز رشد فناوری گناباد

ورکشاپ پیشرفته سفال در گناباد

ورکشاپ پیشرفته سفال پیرامون فرمول ها، رنگ بندی و جنس بدنه سفال در مرکز رشد فناوری گناباد

- 1403/02/09

اولین ورکشاپ پیشرفته تئوری و کارگاهی سفال در سال 1403 ویژه « سفال روستای کهن مند » و تکمیل پرونده ثبت ملی روستای مند در شهرستان گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، اولین ورکشاپ پیشرفته سفال در شهرستان گناباد با حضور استادکاران سفال برگزار شد.

در این ورکشاپ یک روزه که با حضور استاد کاران سفال روستای مند گناباد و با ارائه دکتر نظری استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند، با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز رشد فناوری گناباد برگزار شد، پیرامون فرمول‌ها، رنگ بندی، جنس بدنه سفال و غیره جدید ترین اطلاعات علمی به اشتراک گذاشته شد.


این دوره یک روزه از طریق معاونت آموزش صنایع دستی استان برای رشته های اولویت دار صنایع دستی شهرستان گناباد ویژه « سفال روستای کهن مند » و تکمیل پرونده ثبت ملی روستای مند برگزار شد‌.


از جمله اهداف مورد انتظار برای این ورکشاپ، طبق برنامه‌ریزی مرکز رشد فناوری، تیم سازی و گروه‌بندی، اصول بازاریابی و فروش، تمرکز روی کیفیت محصول، مدل سازی و طراحی بیزینس پلن کاری و غیره بود که کامل محقق شد.


از دیگر مزایای این دوره، ارتباط هر استاد با اساتید کشوری از طریق استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد گروه تبادل و  همفکری و خرید لوازم مصرفی برای تولید با قیمت ارزان را می‌توان نام برد.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی ورکشاپ سفال ورکشاپ سفال ورکشاپ سفال ورکشاپ سفال ورکشاپ سفال ورکشاپ سفال
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.